Garantievoorwaarden en klachtenprocedure

  • Ik heb passie voor mijn producten en doe uiteraard mijn best om deze in topconditie aan u te leveren.                                    Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.                                                                                                                   
  • Heeft u een garantieclaim dan kunt u deze melden door een mail te sturen naar info@lotusdanielle.nl   
  • Tenzij anders overeengekomen zal uw claim uiterlijk binnen 14 dagen behandeld worden en met u worden gecorrespondeerd over de vergoeding en/of vervanging van uw product.                                                                                    
  • Op de algemene voorwaarden pagina kunt u alle informatie vinden over garantievoorwaarden & klachtenprocedure. 
  • Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Echter voor een snelle afhandeling verzoeken wij u een gebrek zo snel mogelijk bij ons te melden.                 
  • Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
  • Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u toch niet tevreden bent met een geboden oplossing.                                                     
  • Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@lotusdanielle.nl  zodat we alsnog kunnen proberen een passende oplossing te vinden.